مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج مازندران خبر داد؛

رقابت ۲۲ گروه سرود منتخب در دومین جشنواره سرود فجر بسیج مازندران 

«کوهی» از رقابت ۲۲ گروه سرود منتخب در دومین جشنواره سرود فجر بسیج مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ - 01July 2024

رقابت ۲۲ گروه سرود منتخب در دومین جشنواره سرود فجر بسیج مازندران به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آئین اختتامیه مرحله نهایی دومین جشنواره سرود استانی فجر بسیج مازندران با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر مرکز استان برگزار شد.

«محمد کوهی» مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج مازندران در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه فراخوان دومین جشنواره سرود فجر بسیج مازندران از اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد، بیان کرد: قریب به ۱۶۰ اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که پس از انجام داوری‌ها ۳۰ گروه سرود به مرحله نهایی راه یافتند.

کوهی با بیان اینکه سه جلسه کارگاه آموزشی تخصصی برای مربیان راه یافته به مرحله پایانی برگزار شده، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های نهایی از مجموع ۳۰ گروه منتخب ۲۲ گروه در دو رده سنی زیر ۱۵سال و بالای ۱۵ سال مجوز شرکت در مرحله پایانی را دریافت کردند.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج مازندران با اشاره به اینکه این ۲۲ گروه سرود در سه سطح با هم به رقابت پرداختند، بیان کرد: ۶ گروه برادران و ۱۲ گروه خواهران در بخش زیر ۱۵ سال و چهار گروه دختران در بخش بالای ۱۵ سال به اجرا پرداختند.

در پایان دومین جشنواره سرود فجر بسیج مازندران در بخش زیر ۱۵ سال دختران، گروه سرود «دختران آفتاب» به مقام نخست دست یافت و گروه‌های سرود «دختران مهدوی» و «عاشقان ولایت» به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. همچنین در بخش زیر ۱۵ سال پسران، گروه‌های سرود منجی، هدف و آینده سازان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش دختران بالای ۱۵ سال گروه سرود منجاح مقام اول و مصباح و شهید ابراهیم هادی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها